Telefonist(e)

in Turnhout

;

Ondernemerschap. Gedurfd ondernemerschap. Daar zetten we bij United Experts Group graag onze schouders onder. En dat doen we voor een pak verscheidene ondernemers. Hoe doen we dat? Met onze kennis. En wie weet binnenkort ook met die van jou!

Meer dan 25 jaar geleden gestart als een bouwadviesbureau voor de landbouw zijn we nu uitgegroeid tot een groep studiebureaus die thuis zijn in de landbouw, kmo & industrie, natuur, erfgoed, …

https://www.unitedexpertsgroup.be

Wat zal je doen?

Als telefoniste ben jij hoofdzakelijk verantwoordelijk voor de telefonische communicatie binnen ons bedrijf. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en bezoekers en zorgt ervoor dat elke beller goed en vriendelijk geholpen wordt. Daarnaast ondersteun je het team met enkele administratieve taken.

Een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:

  • Beantwoorden en doorverbinden van inkomende telefoongesprekken op een vriendelijke en professionele manier.

  • Verstrekken van informatie aan klanten, bezoekers en collega’s.

  • Opvolging klantenverzoeken: je volgt de gemaakte afspraken met klanten op. Waar nodig breng je het in herinnering om een vlotte opvolging te garanderen.

  • Beheren van de agenda en het inplannen van afspraken voor verschillende afdelingen.

  • Ondersteunen bij diverse administratieve taken en het behandelen van e-mails en post.

Wie ben je?

Je bent iemand die moeiteloos schakelt tussen verschillende taken, communicatief sterk is en een positieve indruk achterlaat. Je bent flexibel, servicegericht en weet hoe je professioneel met klanten en collega's om moet gaan.

Daarnaast herken je jezelf in het volgende profiel:

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Frans.

  • Een vriendelijke en professionele houding waarmee je elke klant op hun gemak stelt.

  • Vriendelijk en geduldig, maar ook assertief wanneer nodig: je weet gesprekken goed te sturen en blijft beleefd maar duidelijk in je communicatie.

  • Een oplossingsgerichte houding: je denkt mee met de klant en probeert hen zo goed mogelijk te helpen, ook als je niet meteen een antwoord hebt.

  • Ervaring met telefonie en klantenservice is een pluspunt, maar geen vereiste.

  • Basiskennis van MS Office (Word, Excel, Outlook) voor administratieve taken.

Je zult aanvankelijk werken vanuit ons kantoor in Turnhout. In de loop van eind 2025 verhuizen wij naar onze nieuwe locatie in Hoogstraten, waar je de functie verder zal uitvoeren.

Wat kan je van ons verwachten?

Je kan werken in een ondernemend bedrijf van gedreven vakmensen die ook tijd maken voor plezier. Je kan rekenen op een professionele ondersteuning en een motiverend loonpakket.

 Een daadkrachtig loon en voordelen

Naast je basisloon ontvang je maaltijdcheques ter waarde van 8€ per dag, een mobiliteitsvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, thuiswerkvergoeding en een 13e maand. Verder kun je je loonpakket zelf mee samenstellen via ons flex income plan (fietslease, aankoop van smartphone-tablet-pc, extra verlofdagen, enz.).

Investeren in jouw expertise en groei

We voorzien voldoende interne en externe opleidingen, waarbij je zelf ook opleidingen kan aanvragen. Verder motiveren we ondernemerschap en kan je je loopbaan in handen nemen. 

Stimulerende en betrouwbare werkomgeving

We hanteren een vlakke hiërarchie, flexibele werktijden, vrij op te nemen verlofdagen (20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen), en de mogelijkheid tot thuiswerken.

We doen het samen

Je kan rekenen op geweldige collega's, een actief feestcomité met evenementen en drinks doorheen het jaar. Een inspirerend kantoor waar je graag naar toe komt met dagelijkse voorzieningen zoals warme soep, frisdrank en vers fruit om je energie op peil te houden.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?