Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Heb jij een expertise in wetgeving of landbouw en een passie voor de paardenhouderij? Bij ons gebruik je je kennis en ervaring om droomprojecten van hobbyhouders en ondernemers mee vorm te geven en tot een succes te maken.
Als ervaren consulent ondersteun je particulieren en ondernemers die willen starten met of hun bestaande activiteiten willen optimaliseren, zoals:
Hobbypaardenhouderij
Pensionstal
Africhtingsstal
Paardenmanege
Optimalisatie van bestaande paardenhouderijen
Je bestudeert de wettelijke en juridische mogelijkheden en vertaalt die naar concrete adviezen.
Je begeleidt klanten bij hun omgevingsvergunning en volgt hun dossiers nauwgezet op.
Je ondersteunt architecten bij het ontwerpen van stallen en infrastructuur.
Je verzorgt de landbouwadministratie (o.a. jaarlijkse mestbank, verzamelaangifte).
Je adviseert bijkomend rond behoefteanalyse, omgevingsstudie, fiscaliteit, financiering, waardebepaling, rentabiliteit, optimalisaties en herbestemming van gebouwen.
Je werkt in teamverband met collega-experten om projecten succesvol te realiseren..
Je hebt een masterdiploma in rechten, bio-ingenieurswetenschappen, landbouw, architectuur of stedenbouwkunde en ruimtelijke planning.
Je beschikt over aantoonbare ervaring in stedenbouwkundige wetgeving, ruimtelijke ordening of in de paardenhouderij.
Je houdt je kennis continu up-to-date en gebruikt je expertise om klanten vooruit te helpen.
Je herkent jezelf in onze kernwaarden: Samen, Expertise, Betrouwbaar en Daadkrachtig.
Een daadkrachtig loon en voordelen
Naast je competitief brutoloon ontvang je maaltijdcheques van €8,00/ gewerkte dag, een mobiliteitsvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, etc. Daarnaast kan je je loonpakket zelf verder optimaliseren met ons flex income plan (lease fiets, aankoop smartphone, laptop, tablet, extra verlofdagen, etc.)
Investeren in jouw expertise en groei
We zetten in op persoonlijke ontwikkeling en groei door de nodige interne en externe opleidingen. Verder motiveren we ondernemerschap en kun je je loopbaan in handen nemen.
Stimulerend en betrouwbare werkomgeving
We hanteren een vlakke hiërarchie met voldoende autonomie, flexibele werktijden, vrij op te nemen verlofdagen (20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen), en de mogelijkheid tot thuiswerken
We doen het samen
Je kan rekenen op geweldige collega's, een actief feest comité met evenementen en drinks doorheen het jaar. Een inspirerend kantoor waar je graag naartoe komt met dagelijkse voorzieningen zoals warme soep en vers fruit om je energie op peil te houden.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier