It looks like you haven’t accepted our cookies yet. Click here to accept the cookies and view this content.
Een passie voor de paardenhouderij? Wil je mee de mogelijkheden voor hobbyhouders en ondernemers bestuderen en hen begeleiden in hun droomproject?
Ter uitbreiding van onze kantoren, zijn we op zoek naar een consulent paardenhouderij.
Wens jij graag te werken vanuit het kantoor te Beringen OF Turnhout? Perfect, we zoeken iemand voor beide kantoren!
Functieomschrijving
Je ondersteunt particulieren en ondernemers die willen starten met een eigen:
Hobbypaardehoudenrij
Pensionstal
Africhtingsstal
Paardenmanege
Bestaande paardenhouders die op zoek zijn naar optimalisatie
…
Je bestudeert alle wettelijke en juridische mogelijkheden & je denkt mee aan de opstart of uitbouw van hun project
Je begeleidt hen en volgt hun dossiers op om een omgevingsvergunning te bekomen
Je ondersteunt architecten bij het ontwerpen van de stallen
Je zorgt voor allerhande landbouwadministratie zoals: jaarlijkse mestbank, verzamelaangifte, …
Bijkomend kan het advies bestaan uit behoefteanalyse, omgevingsstudie, fiscaliteit, financiering, waardebepaling, rentabiliteitsstudie, optimalisatiemogelijkheden, herbestemmen van gebouwen, …
Het is niet noodzakelijk om alle kennis in huis te hebben, een project wordt in team aangepakt
Je behaalde een masterdiploma in rechten, in bio-ingenieurswetenschappen, in landbouw, in architectuur, in stedenbouwkunde en ruimtelijke planning of
Je hebt ervaring in de wetgeving stedenbouwkunde en ruimtelijke ordening of de paardenhouderij in het algemeen
Je bent ondernemend en resultaat gedreven
Je bent leergierig en zorgt dat je kennis up-to-date blijft
Je weet van aanpakken en efficiënt werken
Je kan werken in een ondernemend bedrijf van gedreven vakmensen die ook tijd maken voor plezier. Je kan rekenen op een professionele ondersteuning en een motiverend loonpakket. Je krijgt een aangename werkplek in ons kantoor te Beringen.
Een daadkrachtig loon en voordelen
Naast je basisloon ontvang je maaltijdcheques ter waarde van 8€ per dag, een mobiliteitsvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, thuiswerkvergoeding en een 13e maand. Verder kun je je loonpakket zelf mee samenstellen via ons flex income plan (fietslease, aankoop van smartphone-tablet-pc, extra verlofdagen, enz.).
Investeren in jouw expertise en groei
We voorzien voldoende interne en externe opleidingen, waarbij je zelf ook opleidingen kan aanvragen. Verder motiveren we ondernemerschap en kan je je loopbaan in handen nemen.
Stimulerende en betrouwbare werkomgeving
We hanteren een vlakke hiërarchie, flexibele werktijden, vrij op te nemen verlofdagen (20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen), en de mogelijkheid tot thuiswerken.
We doen het samen
Je kan rekenen op geweldige collega's, een actief feestcomité met evenementen en drinks doorheen het jaar. Een inspirerend kantoor waar je graag naar toe komt met dagelijkse voorzieningen zoals warme soep, frisdrank en vers fruit om je energie op peil te houden.
We and our partners use cookies to store and access information on your device. This allows us to improve your user experience and show relevant content and personalised ads.
You can accept, manage or reject cookies. Should you wish to make adjustments, you can reopen this popup at any time. For more information, please read our <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
In order to ensure high-quality recruitment and selection processes we collect your personal data with the help of Jobtoolz, our online application platform.
The provision of this personal data is therefore a necessary condition to complete the application process.
When collecting and processing your personal data, we always comply with the regulations on the protection of personal data as well as the General Data Protection Regulation ("AVG" or GDPR).
For more information on how we process your personal data, we would like to refer you to our privacy policy.
Would you like to know more about the privacy policy of Jobtoolz Click here