Preventieadviseur & Medewerker Facility/Fleetbeheer

in Beringen

;

Wat zal je doen?

Wil jij mee bouwen aan het welzijn en de veiligheid van onze experten? Werk je graag samen in tandem en hou je ervan om ook administratieve processen mee in goede banen te leiden? Lees dan zeker verder!

In deze rol combineer je je expertise in preventie met je talent voor administratie en samenwerking.
Je neemt het interne preventieluik mee voor je rekening binnen onze bedrijvengroep en zorgt ervoor dat welzijn en veiligheid stevig verankerd zijn in onze werking. Daarnaast werk je nauw samen met je collega die instaat voor het facility- en fleetbeheer. Jullie vormen samen een sterk duo dat elkaar aanvult, ondersteunt en back-upt waar nodig.

preventietaken (50%):

  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van het interne preventiebeleid voor meerdere ondernemingen binnen de groep.

  • Je coördineert en volgt risicoanalyses op, stelt actieplannen op en bent aanspreekpunt voor externe diensten en inspecties.

  • Je beheert en coördineert de persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s) en volgt nauwgezet de keuringen en veiligheid van het materiaal op.

  • Je waakt erover dat we voldoen aan alle wettelijke verplichtingen rond welzijn en arbeidsveiligheid, en volgt de relevante wetgeving actief op.

  • Je werkt nauw samen met collega’s en leidinggevenden om preventie en welzijn te verankeren in onze dagelijkse werking.

  • Je sensibiliseert medewerkers rond welzijn en veiligheid op een enthousiaste en toegankelijke manier.

Ondersteuning Facility & Fleet (50%):

  • Je bent medeverantwoordelijk voor het administratieve beheer van onze gebouwen (facility) en wagenpark (fleet).

  • Jullie vormen een tandem, waarbij jullie elkaar vlot back-uppen en bijspringen waar nodig.

  • Je helpt mee met het plannen van onderhoud, opvolgen van leveranciers, administratie rond leasewagens en van onze facilitaire werking.

Wie ben je?

  • Je beschikt over een attest preventieadviseur niveau 2

  • Je hebt bij voorkeur een eerste ervaring in een preventierol en/of in een administratieve functie of een sterke drive om je hierin te verdiepen.

  • Je hebt een sterke interesse in welzijn en veiligheid op het werk en weet anderen hierin te motiveren.

  • Je bent administratief onderlegd en haalt energie uit correcte opvolging en beheer van jouw verantwoordelijkheden.

  • Je communiceert helder en werkt graag samen in team.

  • Je herkent jezelf in onze kernwaarden: Samen, Expertise, Betrouwbaar en Daadkrachtig.

Wat bieden we je?

  • Een daadkrachtig loon met voordelen

Naast je competitief basisloon ontvang je verschillende extralegale voordelen, zoals een groepsverzekering, hospitalisatie verzekering, maaltijdcheques en een mobiliteitsvergoeding. Verder kun je je loonpakket zelf mee samenstellen via ons flex income plan (fietslease, aankoop van smartphone-tablet-pc, extra verlofdagen, enz.).

  •  Investeren in jouw expertise en groei

We zetten in op persoonlijke ontwikkeling en groei door de nodige interne en externe opleidingen. Verder motiveren we ondernemerschap en kan je je loopbaan in handen nemen. 

  • Stimulerende en betrouwbare werkomgeving

We hanteren een vlakke hiërarchie met voldoende autonomie, flexibele werktijden, vrij op te nemen verlofdagen (20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen), en de mogelijkheid tot thuiswerken. Deeltijdse tewerkstelling van 4/5 of 90% is ook mogelijk in deze functie.

  • We doen het samen

Je wordt omringd door fijne en gedreven experten in een ondernemend bedrijf waar we elkaar versterken. Een actief feestcomité dat zorgt voor leuke activiteiten en drinks doorheen het jaar. Een inspirerend kantoor waar je graag naar toe komt met dagelijkse voorzieningen zoals warme soep, frisdrank en vers fruit om je energie op peil te houden.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?