Payroll & HR consulent

in Beringen

Wat zal je doen?

Krijg jij energie van een veelzijdige HR-functie waar payroll, administratie en rekrutering samenkomen? En wil je bovendien mee bijdragen aan HR-projecten die impact maken? Dan ben jij misschien onze nieuwe HR-collega!

Als Payroll & HR Consulent zorg je mee voor een correcte en vlotte werking van onze HR-processen. Je combineert payroll en personeelsadministratie met rekrutering, en je bent een aanspreekpunt voor onze medewerkers. Daarnaast ondersteun je mee HR-projecten die ons team en het welzijn van onze experten versterken.

  • Je verwerkt samen met je collega de payroll en volgt de loonadministratie nauwgezet op.

  • Je bent een aanspreekpunt voor medewerkers met HR-vragen rond uiteenlopende thema’s.

  • Je verzorgt de personeelsadministratie: contracten, sociale documenten en rapportering.

  • Je ondersteunt het rekruteringsproces: vacatures opstellen, eerste selectie en begeleiding van leidinggevenden.

  • Je denkt en werkt mee aan HR-projecten die onze organisatie verder versterken.

Wie ben je?

  • Je hebt een relevante opleiding en al een eerste ervaring in HR.

  • Je hebt kennis van payroll en sociale wetgeving

  • Je werkt nauwkeurig en analytisch.

  • Je bent communicatief sterk en discreet.

  • Je combineert structuur met een proactieve houding en zin voor verbetering.

  • Je houdt van afwisseling en schakelt vlot tussen administratie en mensgerichte taken.

  • Je herkent jezelf in onze kernwaarden: Samen, Expertise, Betrouwbaar en Daadkrachtig.

Wat bieden we je?

 Je kan werken in een warm HR-team waarin we elkaar versterken, kennis delen en inzetten op ieders talent.

We voorzien  professionele ondersteuning en een motiverend loonpakket

  • Een daadkrachtig loon en voordelen

Naast je competitief brutoloon ontvang je maaltijdcheques van €8,00/ gewerkte dag, een

mobiliteitsvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, etc. Daarnaast kan je je

loonpakket zelf verder optimaliseren met ons flex income plan (lease fiets, aankoop

smartphone, laptop, tablet, extra verlofdagen, etc.)

  • Investeren in jouw expertise en groei

We voorzien interne en externe opleidingen, waarbij je zelf ook opleidingen kan aanvragen. We motiveren ondernemerschap en het in handen nemen van je eigen carrière.

  • Stimulerend en betrouwbare werkomgeving

We hanteren hier een vlakke hiërarchie, flexibele werktijden, vrij op te nemen verlofdagen (20 wettelijke verlofdagen + 12 ADV-dagen) en de mogelijkheid tot thuiswerken.

  • We doen het samen

Je kan rekenen op geweldige collega's, een actief feest comité met evenementen en drinks doorheen het jaar. Een inspirerend kantoor waar je graag naartoe komt met dagelijkse voorzieningen zoals warme soep en vers fruit om je energie op peil te houden.

Download bijlage(s)

Trots gehost door

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?