Milieucoördinator - Expert milieu & omgeving

in Hoogstraten

Jouw impact

Onze klanten - bedrijven en organisaties uit uiteenlopende sectoren - willen duurzaam groeien. Jij helpt hen daarbij.

Als milieucoördinator begeleid en adviseer je organisaties bij hun milieu- en duurzaamheidsdoelstellingen. Je vertaalt milieuwetgeving naar concrete acties en zorgt ervoor dat bedrijven verantwoord en toekomstgericht ondernemen.

Je leidt projecten rond milieu en omgeving, bewaakt de naleving van de wetgeving en denkt strategisch mee met bedrijfsleiders. Je maakt milieukwesties bespreekbaar, zoekt samen naar verbeteringen en draagt zo bij aan een samenleving waarin ecologische, economische en sociale duurzaamheid hand in hand gaan.

Wat ga je doen?

  • Begeleiden van milieu- en omgevingsprojecten bij diverse klanten.

  • Toepassen en interpreteren van milieuwetgeving tijdens bedrijfsbezoeken.

  • Strategisch meedenken met bedrijfsleiders en optimalisaties voorstellen.

  • Onderhouden van contacten met klanten, collega's en overheden.

Wie ben jij?

  • Je bent sterk in projectmanagement en communiceert vlot met verschillende stakeholders.

  • Je neemt verantwoordelijkheid en behoudt overzicht, ook in complexe dossiers.

  • Je bent analytisch, oplossingsgericht en hebt een passie voor ondernemen.

  • Je hebt reeds ervaring als milieucoördinator of in een vergelijkbare rol.

  • Ervaring binnen de milieusector is een troef, maar gemotiveerde starters met een passende achtergrond zijn ook welkom!

Wat bieden we jou?

Je kan werken in een ondernemend bedrijf van gedreven vakmensen die ook tijd maken voor plezier. Je kan rekenen op een professionele ondersteuning en een motiverend loonpakket. Je krijgt een aangename werkplek in ons kantoor te Beringen of Turnhout.

  •  Een daadkrachtig loon en voordelen

Naast je basisloon ontvang je maaltijdcheques ter waarde van 8€ per dag, een mobiliteitsvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, thuiswerkvergoeding en een 13e maand. Verder kun je je loonpakket zelf mee samenstellen via ons flex income plan (fietslease, aankoop van smartphone-tablet-pc, extra verlofdagen, enz.).

  •  Investeren in jouw expertise en groei

We voorzien voldoende interne en externe opleidingen, waarbij je zelf ook opleidingen kan aanvragen. Verder motiveren we ondernemerschap en kan je je loopbaan in handen nemen. 

  •  Stimulerende en betrouwbare werkomgeving

We hanteren een vlakke hiërarchie, flexibele werktijden, vrij op te nemen verlofdagen (20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen), en de mogelijkheid tot thuiswerken.

  •  We doen het samen

Je kan rekenen op geweldige collega's, een actief feestcomité met evenementen en drinks doorheen het jaar. Een inspirerend kantoor waar je graag naar toe komt met dagelijkse voorzieningen zoals warme soep, frisdrank en vers fruit om je energie op peil te houden.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?