Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Ben jij een geboren organisator, hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving én wil je een echte rechterhand zijn voor het management? Dan ben jij misschien de collega die we zoeken in ons kantoor te Ieper!
Jij bent de spilfiguur in ons kantoor:
Je bent de rechterhand van de manager:
Je denkt mee, bereidt afspraken voor, volgt actiepunten op en ondersteunt in de dagelijkse organisatie.
Je coördineert het onthaalteam:
Je stuurt collega’s aan, zorgt voor een vlot verloop van het onthaal en bent het aanspreekpunt voor bezoekers, klanten én medewerkers.
Je staat in voor een brede administratieve en organisatorische ondersteuning van onze adviseurs, architecten én de manager:
Offertes opmaken en opvolgen
Projecten aanmaken in het CRM-systeem
Klanten- en leveranciersgegevens beheren
Facturatie voorbereiden en controleren
Vergaderingen voorbereiden en verslagen verwerken
Agenda’s beheren en afspraken inplannen
Je zorgt voor een professionele uitstraling van ons kantoor en een vlotte interne communicatie.
Je hebt een bacheloropleiding office management voltooid, of je hebt een aantal jaren werkervaring achter de rug als administratief bediende of management assistent
Je hebt leiderschapskwaliteiten en houdt ervan om collega’s te begeleiden en te ondersteunen.
Je bent discreet, betrouwbaar en een echte vertrouwenspersoon voor het management.
Je bent nauwkeurig, gestructureerd & houdt overzicht, ook als het druk is.
Je bent een initiatiefnemer & een administratieve duizendpoot
Je bent een organisatorisch talent, weet prioriteiten te bepalen en kan veelzijdige taken verwerken
Je kan perfect overweg met MS office toepassingen (word, excell, powerpoint, sharepoint, office 365, …). Nieuwe software programma’s leren kennen, schrikt je niet af
Je bent sociaal, werkt efficiënt en bent resultaatgericht
Je beheerst het Nederlands perfect en een goede kennis van het Frans en/of Engels is een pluspunt
Je kan werken in een ondernemend bedrijf van gedreven vakmensen die ook tijd maken voor plezier. Je kan rekenen op een professionele ondersteuning en een motiverend loonpakket. Je krijgt een aangename werkplek in ons kantoor te Ieper.
Een daadkrachtig loon en voordelen
Naast je basisloon ontvang je maaltijdcheques ter waarde van 8€ per dag, een mobiliteitsvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en een 13e maand. Verder kun je je loonpakket zelf mee samenstellen via ons flex income plan (fietslease, aankoop van smartphone-tablet-pc, extra verlofdagen, enz.).
Investeren in jouw expertise en groei
We voorzien voldoende interne en externe opleidingen, waarbij je zelf ook opleidingen kan aanvragen. Verder motiveren we ondernemerschap en kan je je loopbaan in handen nemen.
Stimulerende en betrouwbare werkomgeving
We hanteren een vlakke hiërarchie, flexibele werktijden, vrij op te nemen verlofdagen (20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen), en de mogelijkheid tot thuiswerken.
We doen het samen
Je kan rekenen op geweldige collega's, een actief feestcomité met evenementen en drinks doorheen het jaar. Een inspirerend kantoor waar je graag naar toe komt met dagelijkse voorzieningen zoals warme soep, frisdrank en vers fruit om je energie op peil te houden.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier