Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Een hart voor de paardensector? Wil jij meedenken aan de juridische mogelijkheden voor paardenhouders? Wij zoeken versterking voor ons kantoor te Turnhout.
Je ondersteunt particulieren en ondernemers die willen starten met een eigen:
Hobbypaardehoudenrij
Pensionstal
Africhtingsstal
Paardenmanege
Bestaande paardenhouders die op zoek zijn naar optimalisatie
…
Je bestudeert alle wettelijke en juridische mogelijkheden & je denkt mee aan de opstart of uitbouw van hun project
Je begeleidt hen en volgt hun dossiers op om een omgevingsvergunning te bekomen
Je ondersteunt architecten bij het ontwerpen van de stallen
Je zorgt voor allerhande landbouwadministratie zoals: jaarlijkse mestbank, verzamelaangifte, …
Bijkomend kan het advies bestaan uit behoefteanalyse, omgevingsstudie, fiscaliteit, financiering, waardebepaling, rentabiliteitsstudie, optimalisatiemogelijkheden, herbestemmen van gebouwen, …
Het is niet noodzakelijk om alle kennis in huis te hebben, een project wordt in team aangepakt
Je behaalde een masterdiploma in rechten, in bio-ingenieurswetenschappen, in landbouw, in architectuur, in stedenbouwkunde en ruimtelijke planning of
Je hebt ervaring in de wetgeving stedenbouwkunde en ruimtelijke ordening of de paardenhouderij in het algemeen
Je bent ondernemend en resultaat gedreven
Je bent leergierig en zorgt dat je kennis up-to-date blijft
Je weet van aanpakken en efficiënt werken
Je kan werken in een ondernemend bedrijf van gedreven vakmensen die ook tijd maken voor plezier. Je kan rekenen op een professionele ondersteuning en een motiverend loonpakket. Je krijgt een aangename werkplek in ons kantoor te Turnhout/ Hoogstraten.
Een daadkrachtig loon en voordelen
Naast je basisloon ontvang je maaltijdcheques ter waarde van 8€ per dag, een mobiliteitsvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, thuiswerkvergoeding en een 13e maand. Verder kun je je loonpakket zelf mee samenstellen via ons flex income plan (fietslease, aankoop van smartphone-tablet-pc, extra verlofdagen, enz.).
Investeren in jouw expertise en groei
We voorzien voldoende interne en externe opleidingen, waarbij je zelf ook opleidingen kan aanvragen. Verder motiveren we ondernemerschap en kan je je loopbaan in handen nemen.
Stimulerende en betrouwbare werkomgeving
We hanteren een vlakke hiërarchie, flexibele werktijden, vrij op te nemen verlofdagen (20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen), en de mogelijkheid tot thuiswerken.
We doen het samen
Je kan rekenen op geweldige collega's, een actief feestcomité met evenementen en drinks doorheen het jaar. Een inspirerend kantoor waar je graag naar toe komt met dagelijkse voorzieningen zoals warme soep, frisdrank en vers fruit om je energie op peil te houden.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier