Consulent milieu - Adviseur milieu en omgeving

in Hoogstraten

Wat zal je doen?

Om onze werking in de regio Kempen verder te versterken, zoeken we een consulent omgeving die met enthousiasme en kennis van zaken meewerkt aan duurzame projecten met impact.

Je start in ons team in Beringen, waar je wordt ingewerkt en ondersteund door ervaren collega's. Daarna kan je je vleugels uitslaan in de Kempen om het team in ons kantoor in Hoogstraten uit te bouwen.

In deze rol:

  • Werk je mee aan omgevingsprojecten, waaronder complexe vergunningsdossiers.

  • Geef je zelf advies rond milieu, maar coördineer je ook studies uit verschillende disciplines.

  • Denk je strategisch mee aan klantinnovaties en duurzame oplossingen te realiseren.

  • Maak je deel uit van het team omgeving, waar samenwerking en kennisdeling centraal staan.

  • Ben je een vertrouwd aanspreekpunt voor klanten en ondersteun je hen bij uiteenlopende milieu- en omgevingsvraagstukken.

Wie ben je?

  • Je hebt een bachelor of master diploma, bij voorkeur met een link naar milieu, water, circulaire economie of duurzaamheid.

  • Je bent leergierig, met een brede interesse in de milieusector.

  • Je werkt zelfstandig, neemt initiatief en denkt oplossingsgericht.

  • Je hebt een vlotte pen en kunt je ook goed uitdrukken in het Engels. Frans is een plus.

  • Je bent klantgericht, communicatief sterk en werkt graag samen aan projecten met betekenis.

Wat bieden we?

  • Een daadkrachtig loon en voordelen

Naast je competitief brutoloon ontvang je maaltijdcheques van €8,00/ gewerkte dag, een mobiliteitsvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, etc. Daarnaast kan je je loonpakket zelf verder optimaliseren met ons flex income plan (lease fiets, aankoop smartphone, laptop, tablet, extra verlofdagen, etc.)

  • Investeren in jouw expertise en groei

We zetten in op persoonlijke ontwikkeling en groei door de nodige interne en externe opleidingen. Verder motiveren we ondernemerschap en kun je je loopbaan in handen nemen.

  • Stimulerend en betrouwbare werkomgeving

We hanteren een vlakke hiërarchie met voldoende autonomie, flexibele werktijden, vrij op te nemen verlofdagen (20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen), en de mogelijkheid tot thuiswerken

  • We doen het samen

Je kan rekenen op geweldige collega's, een actief feest comité met evenementen en drinks doorheen het jaar. Een inspirerend kantoor waar je graag naartoe komt met dagelijkse voorzieningen zoals warme soep en vers fruit om je energie op peil te houden.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?