Assistent buitengebied

in Wetteren

Heb jij een hart voor het buitengebied en/of een passie voor paarden? Ben je iemand die energie krijgt van het combineren van regelgeving, advies en praktijk om zo ondernemers en particulieren écht vooruit te helpen? Dan is dit jouw kans om mee het verschil te maken. Ter uitbreiding en ondersteuning van ons team in het kantoor van Wetteren, zijn we op zoek naar een assistent buitengebied.

Bij ons ondersteun je eigenaars, bedrijven en particulieren bij hun projecten in het buitengebied – van een zonevreemde functiewijziging of een aanvraag voor het bouwen van een paardenstal tot een complex milieuvraagstuk. Jij zorgt ervoor dat dromen en ambities haalbaar en wettelijk onderbouwd worden.

Wat ga je doen?

  • Je begeleidt omgevingsvergunningen van A tot Z en zorgt dat dossiers vlot en correct afgehandeld worden.

  • Je vertaalt complexe wetgeving naar heldere, bruikbare adviezen voor klanten.

  • Je onderzoekt de juridische en wettelijke mogelijkheden en zoekt mee naar creatieve oplossingen.

  • Je ondersteunt de projectleider bij de uitwerking van strategieën en begeleidt klanten stap voor stap doorheen hun traject.

Wie ben jij?

  • Je werkt graag zelfstandig, maar voelt je ook sterk in een team en neemt verantwoordelijkheid in elk dossier.

  • Je hebt een scherp analytisch inzicht, werkt gestructureerd en nauwkeurig, en denkt steeds een stap vooruit.

  • Je bent ondernemend, resultaatgericht en houdt ervan om problemen écht aan te pakken.

  • Je behaalde een bachelor- of masterdiploma (rechten, landbouw, architectuur, stedenbouw, ruimtelijke planning of een gelijkaardige richting).

  • Ervaring in wetgeving rond stedenbouw en ruimtelijke ordening of in de paardenhouderij is een sterke troef.

  • Je bent leergierig en houdt je kennis steeds up-to-date.

  • Onze kernwaarden - Samen, expertise, betrouwbaar en daadkrachtig - zijn niet enkel woorden, maar de essentie van hoe jij wenst te werk te gaan.

Wat bieden we?

  • Een daadkrachtig loon en voordelen

Naast je competitief brutoloon ontvang je maaltijdcheques van €8,00/ gewerkte dag, een mobiliteitsvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, etc. Daarnaast kan je je loonpakket zelf verder optimaliseren met ons flex income plan (lease fiets, aankoop smartphone, laptop, tablet, extra verlofdagen, etc.)

  • Investeren in jouw expertise en groei

We zetten in op persoonlijke ontwikkeling en groei door de nodige interne en externe opleidingen. Verder motiveren we ondernemerschap en kun je je loopbaan in handen nemen.

  • Stimulerend en betrouwbare werkomgeving

We hanteren een vlakke hiërarchie met voldoende autonomie, flexibele werktijden, vrij op te nemen verlofdagen (20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen), en de mogelijkheid tot thuiswerken.

  • We doen het samen

Je kan rekenen op geweldige collega's, een actief feest comité met evenementen en drinks doorheen het jaar. Een inspirerend kantoor waar je graag naartoe komt met dagelijkse voorzieningen zoals warme soep en vers fruit om je energie op peil te houden.

Download bijlage(s)

Trots gehost door

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?