Architect industriebouw

in Ieper

Om onze groei te bestendigen en onze ambities waar te maken, willen wij ons team in het kantoor te Ieper versterken met een Architect industriebouw.

Zet jij graag jouw tanden in het ontwerp van voedingsbedrijven, kantoorgebouwen, winkels of toonzalen? Dan ben jij de architect die wij zoeken.

Wat zal je doen?

  • Je bepaalt samen met onze stedenbouwkundigen en milieuadviseurs het ontwerp voor elk project.

  • Daarnaast verdiep je je ook in de dossiersamenstelling.

  • Je houdt de volledige planning in het oog, stelt het uitvoeringsdossier samen en bent verantwoordelijk voor de werfopvolging.

Wie ben je?

  • Je voltooide een opleiding architectuur of ingenieur architect.

  • Een coördinerende rol en planmatig te werk gaan, schrikt je niet af.

  • Industriebouw, van eenvoudige constructies zoals een opslagloods tot implementeren van complexe technische processen, boeit je dagelijks.

  • Je kan goed werken met Autocad en heb een basiskennis van Revit.

  • Als architect steek je graag je handen uit de mouwen.

  • Initiatiefnemers moedigen wij steeds aan!

  • Bovendien hou je niet van half werk en breng je ieder dossier tot in de puntjes in orde.

Je komt terecht in een ondernemend bedrijf van gedreven vakmensen die ook tijd maken voor plezier.

Bij Parallel geloven wij in flexibiliteit en werken we graag een formule uit die bij jou past.

Wens je als zelfstandige bij ons aan de slag te gaan?

  • Loon en arbeidsvoorwaarden zijn te bespreken.

  • We zoeken bij voorkeur iemand voor een voltijdse functie, maar indien de match uitzonderlijk goed is, kan een 4/5 tewerkstelling besproken worden.

Wens je vast in dienst te komen?

Wij voorzien tal van professionele ondersteuning en een motiverend loonpakket.

  • Een daadkrachtig loon en voordelen

Naast je competitief brutoloon ontvang je maaltijdcheques van €8,00/ gewerkte dag, een mobiliteitsvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, etc. Daarnaast kan je je loonpakket zelf verder optimaliseren met ons flex income plan (lease fiets, aankoop smartphone, laptop, tablet, extra verlofdagen, etc.)

  • Investeren in jouw expertise en groei

We voorzien interne en externe opleidingen, waarbij je zelf ook opleidingen kan aanvragen. We motiveren ondernemerschap en het in handen nemen van je eigen carrière.

  • Stimulerend en betrouwbare werkomgeving

We hanteren hier een vlakke hiërarchie, flexibele werktijden, vrij op te nemen verlofdagen (20 wettelijke verlofdagen + 12 ADV-dagen) en de mogelijkheid tot thuiswerken.

  • We doen het samen

Je kan rekenen op geweldige collega's, een actief feest comité met evenementen en drinks doorheen het jaar. Een inspirerend kantoor waar je graag naartoe komt met dagelijkse voorzieningen zoals warme soep en vers fruit om je energie op peil te houden.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?