Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Ondernemerschap. Gedurfd ondernemerschap. Daar zetten we bij United Experts Group graag onze schouders onder. En dat doen we voor een pak verscheidene ondernemers. Hoe doen we dat? Met onze kennis. En wie weet binnenkort ook met die van jou!
Meer dan 25 jaar geleden gestart als een bouwadviesbureau voor de landbouw zijn we nu uitgegroeid tot een groep studiebureaus die thuis zijn in de landbouw, kmo & industrie, natuur, erfgoed, …
Als telefoniste ben jij hoofdzakelijk verantwoordelijk voor de telefonische communicatie binnen ons bedrijf. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en bezoekers en zorgt ervoor dat elke beller goed en vriendelijk geholpen wordt. Daarnaast ondersteun je het team met enkele administratieve taken.
Een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:
Beantwoorden en doorverbinden van inkomende telefoongesprekken op een vriendelijke en professionele manier.
Klanten, bezoekers en collega’s informeren en ondersteunen.
Opvolging klantenverzoeken: je volgt de gemaakte afspraken met klanten op. Waar nodig breng je het in herinnering om een vlotte opvolging te garanderen.
Beheren van de agenda en het inplannen van afspraken voor verschillende afdelingen.
Ondersteunen bij diverse administratieve taken en het behandelen van e-mails en post.
Je staat mee in voor orde en netheid binnen het kantoor
Je bent iemand die moeiteloos schakelt tussen verschillende taken, communicatief sterk is en een positieve indruk achterlaat. Je bent flexibel, servicegericht en weet hoe je professioneel met klanten en collega's om moet gaan.
Daarnaast herken je jezelf in het volgende profiel:
Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, een goede kennis van het frans.
Een vriendelijke en professionele houding waarmee je elke klant op hun gemak stelt.
Vriendelijk en geduldig, maar ook assertief wanneer nodig: je weet gesprekken goed te sturen en blijft beleefd maar duidelijk in je communicatie.
Een oplossingsgerichte houding: je denkt mee met de klant en probeert hen zo goed mogelijk te helpen, ook als je niet meteen een antwoord hebt.
Ervaring met telefonie en klantenservice is een pluspunt, maar geen vereiste.
Basiskennis van MS Office (Word, Excel, Outlook) voor administratieve taken.
Je kan werken in een ondernemend bedrijf van gedreven vakmensen die ook tijd maken voor plezier. Je kan rekenen op een professionele ondersteuning en een motiverend loonpakket.
Een daadkrachtig loon en voordelen
Naast je basisloon ontvang je maaltijdcheques ter waarde van 8€ per dag, een mobiliteitsvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en een 13e maand. Verder kun je je loonpakket zelf mee samenstellen via ons flex income plan (fietslease, aankoop van smartphone-tablet-pc, extra verlofdagen, enz.).
Investeren in jouw expertise en groei
We voorzien voldoende interne en externe opleidingen, waarbij je zelf ook opleidingen kan aanvragen. Verder motiveren we ondernemerschap en kan je je loopbaan in handen nemen.
Stimulerende en betrouwbare werkomgeving
We hanteren een vlakke hiërarchie, flexibele werktijden, vrij op te nemen verlofdagen (20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen), en de mogelijkheid tot thuiswerken.
We doen het samen
Je kan rekenen op geweldige collega's, een actief feestcomité met evenementen en drinks doorheen het jaar. Een inspirerend kantoor waar je graag naar toe komt met dagelijkse voorzieningen zoals warme soep, frisdrank en vers fruit om je energie op peil te houden.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier